Met verslagenheid….

May Huntjens, Wie kent hem niet….een van de iconen van ons ODB, ons dierbaar Bleijerheide. Ook hier heeft de ziekte weer toegeslagen en helaas de strijd gewonnen. Enige tijd geleden nog aan de bar en op het terras mogen begroeten. De cappuccino was op het huis…..hoefde niet.. maar ik stond erop. Ik zag dat het … verder lezen.

Adieë Wim

Met grote verslagenheid zeggen wij Adieë Wim, ’t jeet diech jod. Afgelopen week bereikte ons het nieuws dat Wim Lambie overleden is.Wim was een stamgast van ons, met zijn clubjes en natuurlijk zijn Jeanette waren zij vaak bij ons te gast. Wim werd enige tijd geleden getroffen met de vreselijke ziekte kanker, de behandeling gingen … verder lezen.