Met verslagenheid….
May Huntjens, Wie kent hem niet….een van de iconen van ons ODB, ons dierbaar Bleijerheide. Ook hier heeft de ziekte weer toegeslagen en helaas de strijd gewonnen. Enige tijd geleden nog aan de bar en op het terras mogen begroeten. De cappuccino was op het huis…..hoefde niet.. maar ik stond erop. Ik zag dat het … verder lezen.












