Deze heren van de Kapelle der Prinzegarde Aachen hebben de nodige optredens achter de rug…..vandaag nog en dan genieten van hun verdiende vasteloavend.

Trots zijn wij als Sjlaagboom dat deze heren en dames hun verenigingslokaal bij ons gevestigd is. Niet iedereen staat op de foto, helaas enkele zieken en dan zie je weer de verbondenheid onder de muzikanten….met “invallers” wordt alles opgelost.
Kapelle der Prinzegarde Aachen had hatslieje dank….op noa inne sjunne vasteloavend
